7 av 10 poäng

Snart är det natti natti och imorgon är det jobb igen. Hoppas på en hektisk dag med en massa kunder.
Så hur gick det nu med sushi ätandet då? Jodå jag bad om att få det som passar en nybörjare bäst och fick en smal meny med 3 laxbitar 3 räkbitar och 3 futomaki bitar. Ja nu vet jag att det är rullarna med sjögräs runt om. Jag var ju kanske inte så jätte hungrig men det smakade bra och jag åt en räka en lax och 2 futomaki bitar, sen tog det stop och André fick ta över. Det var kanske inte var en 10 poängare men absolut en 7a. = ) Och jag ska nog äta det snart igen och då kommer det nog bli ännu godare. Det var kul att äta med händerna och kladda lite iaf.

Nä nu ska jag gnugga gaddarna och sussa i min nybäddade säng.




Kommentarer
Postat av: Madelene

Du ska smaka den där laxsushin på bilden till avocado sushi. Såå gott. Då är det ris i botten och avocado över sen sjögräs runt om. Muuums :)

2008-11-13 @ 19:20:09
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0