Nu börjar jag om

Jag såg att min tidigare blogg hade jag haft i 1 år och 7 månader och antalet inlägg var nog 5. Det tycker inte jag är riktigt bra så jag tog bort den gamla och nu börjar jag alltså om på nytt. I min nya blogg som det här är kommer jag att försöka skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv och mitt huvud just nu. Jag ska alltså försöka att inte dra upp en massa gammalt skit som inte är aktuellt för vare sig mig eller någon annan. Så välkommen till en ny omgång av Monicas liv. = )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med din nya fräscha blogg.. =) Tänker följa den och ditt liv med spänning och förväntan.. haha ta hand om dej!! Pusss =)

2008-06-30 @ 13:14:01
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0