SAAB 9-3 TTID

Så då har man börjat med körkortet på riktigt. Igår och idag har jag kört sammanlagt 6 körlektioner och haft tre teorilektioner. 3 av 6 pärmar är klara och nästa vecka ska jag bli godkänd på alla dataprov. Jag måste då säga det att jag njuter verkligen av det här. Körningen går bara bättre och bättre och imorgon ska jag få accelerera och panikbromsa lite, det ska bli kul. Och så måste jag även nämna att alla som jobbar på Rullians är otroligt trevliga och bra lärare har dom också .  Bilen som jag kör  nu är en SAAB 9-3 TTID som är en riktigt trevlig 6 växlad diselbil. Den är ju lite känsligare med låga växlar men jag kan tänka mig att den är riktigt rolig att köra landsväg med. Det ska jag för övrigt göra imorgon så då får jag väl rapportera.

Nä nu ska jag övergå till min bantarblogg och skriva lite hur det går på den fronten istället. Puss och pisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0