Landskrona karnevalen

Vad har hänt idag? Imorse var jag ute och brummade i rondellerna här i stan och det gick riktigt bra tycker jag, sen skulle jag gå hem och käka för att sedan gå till gymmet. Jag skulle bara vila mig lite på soffan efter lunchen, men jag somnade och vaknade strax innan 15:00 Jag fattar inte varför jag är så trött. Hur som helst så sket jag i gymmet och började städa för fullt. När jag kom till sovrummet tänkte jag passa på att bädda om också, och skulle lyfta den ena resårmadrassen. Det skulle jag inte gjort för nu har jag ryggskott, eller iaf en sträckning eller möjligtvis en nerv i kläm. Ont som fan har jag och jag var tvungen att ligga i fosterställning tills André kom hem. Då tvingade han mig att röra på mig, och det var nog det bästa. Efter många om och men lyckades jag räta på ryggen och då gick vi ner på stan. Det är nämligen Landskrona karnevalen denna helg och jag vet ingen som älskar den karnevalen så mycket som André. Jag tycker det är lite fint att han uppskattar den så mycket som han gör. Hur som helst så fastnade vi i ett 3 stånd och andre köpte ett nytt abonnemang och fick en ny mobil. Jag kunde få en också men jag vill ju ha kvar mitt kontantkort, så det bidde inget för mig. André chockade iaf med att välja en lila mobil som jag är riktigt avundsjuk på. = ) Efter det så tryckte vi varsin langos och strosade sedan vidare.

Nu ska jag nog ta en dusch och sen blir det natti natti. Imorgon blir det först jobba och sen ska jag till Jenny som ska ha lite mys innan vi går på karnevalen igen. Men jag kan nog säga att det kommer bli lugnt för min del då jag ska jobba på lördag också.

På återseende.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vilken fin mobil! Jag känner nog att jag också bli lite avis... hehe Men Monica kan du inte skriva ut vad din bantar blogg heter? Är ju så nyfiken på den.. men kommer ej ihåg vad den heter! =) Ha en fin fin helg.. pusss

2008-07-11 @ 12:50:09
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi jag hitta din bantar blogg.. om man tittar lite mera så ser man ju att du har skrivit ut den som länk.. haha puss puss

2008-07-11 @ 12:55:58
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0