Kan jag hålla mig?

Idag är det ju lördag. Andrè har ställt in ett helt flak med öl i kylen. Det är väldigt varmt ute och jag känner mig så glad och sommrig. Det känns som att jag vill fira sommar, och göra sånt som är typiskt för varma sommarkvällar, nämligen dricka öl. Jag har gått och sucktat efter öl nu i flera veckor och det gör ont i mig när jag går förbi uteserveringar där glada människor sitter och avnjuter sina kalla drycker. Det kanske kommer lite folk hit sen om någon orkar, och då kommer det att supas. Frågan är bara om jag kan stå emot grupptrycket och säga nej till alkoholen???

Mmmmmm jag får återkomma lite senare eller imorgon så får vi se om jag har minsta lilla självdisciplin i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0