Fullt upp.

Idag har jag äntligen fått ligga lite på stranden och njuta av det underbara vädret vi haft idag. Hoppas bara att det håller i sig resten utav veckan och nästa vecka också. Så imorgon jobbar jag några timmar och därefter beger vi oss upp till Flen. = ) weee. Det var nog i julas som jag var där sist om jag inte minns fel. Allt är snart packat, men jag kommer säkert glömma något som vanligt. Hur som helst så här ser de kommande dagarna ut preliminärt. Fredag, åka bil i ca 4-5 timmar, där efter blir det nog att man tar sig en liten drink när vi kommer hem till pappa och bara kopplar av. På lördag ska vi ut och paddla havskajak i Nyköpings skärgård. Hoppas på att få en hel del färg då.
Söndag kommer vi antagligen bara slappa och eventuellt åker vi ut till Stendörren och badar. Måndag blir det kanske lite grillkväll/kräftskiva eller något i den stilen. Tisdag blir det lite utflykt för mig, André, Anneli, Fredrik, Caroline och Sandra, då vi ska tälta någonstans där det finns vatten och hur vi kommer dit, ja det blir antingen båt eller kanot. Onsdag morgon kommer vi vakna upp i ett tält någonstans i skogen antar jag. På torsdag ska jag, Anneli och Carro ut och rida. fredag kommer jag troligtvis ha träningsvärk, men då ska vi kanske ha en kräftskiva till, men ingenting är bestämt och vi får helt enkelt se vad det blir av sista helgen där uppe. Jag vill hinna umgås lite med Sandra och kanske gå på ica lite. Det är ett måste för mig för att se vilka som bor kvar i Flen. På söndag åker vi iaf hem till katterna igen och sen är sommarens semester över.

Nä nu orkar jag inte skriva mer.. baj baj

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Ica? Är de det du längtar efter när du kommer upp till Flen? :P hehe klart vi inte får missa Ica.. Men ja längtar såå efter er.. puss puss

2008-07-25 @ 00:20:41
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0