Första dagen på jobbet

Egentligen så har jag inte ork till att skriva, men om jag nu har sagt att jag ska skriva så får jag ju göra det.
Idag började jag jobba efter att ha vilat upp mig en månad. Jag ska nu jobba i Landskrona butiken under vecka 27, 28, 29 och 30 men det blir inte varje dag precis vilken kan vara skönt. Så hur gick det då på min första dag på Gina Tricot? JO tack det gick väldigt bra. Jag stod mest i kassan och hann ju inte göra så mycket i butiken som jag ville. Det är ju REA och allt så det är ju inte alltid så bra ordning. Men inga misstag gjordes av mig och jag blev inte utskälld av någon kund heller. = ) Dock glömde jag bort min tid hos blodcentralen så jag har lite dåligt samvete. Men jag ska boka ny tid imorgon och då ska jag värva André oxå.

Snart är det även dags att åka på ”semester” till Flen. Nu när jag tänker på det så är det nog inte många som väljer Flen som sitt semsterresmål över huvudtaget, men sen så är ju jag inte som alla andra. Jag tycker iaf att det ska bli underbart att komma upp. Det enda som oroar mig nu är hur det blir med kattvakten. Vi kanske inte har någon.

Nä nu ska jag värma på mitt tee och imorgon är jag ledig så då blir det mer skrivande och så måååste jag ta mig till gymmet.

Pysss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0