23 år och en dag

Ja igår fyllde man 23 bast och det känns väl rätt så bra. Bara 2 år kvar till den stora 25-års festen = ) Nu ligger jag iaf i sängen helt nyduschad och lyssnar på en massa nya bra låtar. Eller nya kan man väl inte kalla dem för då det är låtar från 60-talet, men dom är nya för mig iaf. Livet känns fortfarande underbart och nu är det inte långt kvar tills vi åker upp till Flen. Imorgon är det sista dagen på körskolan innan deras och min semester, sen är det bara tre dagar till innan man ska skriva upp. = ) Jag kommer bli så förbannad om jag inte klarar det. Annars då? Jo jag är redigt shoppingsugen, så imorgon ska jag kanske tvinga André att köra mig till något köpcentrum så jag får shoppa av mg lite. Jag måste ju även få en present av André. Jag har iof redan bestämt vad han ska få köpa åt mig, ett par skor. jag behöver ett par bra sandaler att jobba i under sommaren, men ska dom vara bra så är dom oftast dyra. Förresten så hämtade jag ut paketet som jag fick av Anneli och Caroline idag, och oj vilken bra present det var. Först så luktade det underbart för det var fyllt med en massa olika teer. Men det bästa var att jag ska få ut och rida med mina systrar. veckan när vi kommer upp ska vi ut på en 5 timmars ridtur i ett naturreservat. Det var så länge sen jag red och jag kan inte komma på en bättre present än denna. = ) Nä nu ska jag lägga mig ner och lyssna mig till sömns till denna underbara musik.

Puss och naffs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0