Tisdag idag.

God förmidag.

Idag börjar jag kl 13:00 och behöver inte vara hemifrån förns kl 11.00 vilket känns väldigt skönt. Jag har haft några tidiga mornar på raken nu och då hinner jag inte med mitt morgonmys. Ja för det är rätt viktigt för mig kan ni tro. = ) jag vill gärna ha tid på mig att sminka mig och äta frukost och gärna en extra kopp kaffe på det.

Så vad var det jag skulle skriva om nu då?
Jo just det. Min kamerasladd är återfunnen. Den hade blivit lämnad hos Anneli och Fredrik och förhoppningsvis har jag den om några dagar och kan lägga upp någon bild från förra helgen.

Nu är det verkligen jul snart och det blir nog bud på att jag får flytta till norrland eller nåt, för i Skåne kan man inte bo om man vill komma i julstämning. Jag slår vad om att jag skulle kunna gå ut och plocka en hel liten bukett med blommor om jag skulle vilja det, men det vill jag ju inte, så det hoppar vi över.

Jag sitter nu och lyssnar in mig på de artister som hittills kommer att komma till Hultsfred, på deras Myspace sidor och längtan bara växer och växer inför sommaren.


Jag och min kaffe nummer 2. mmmmm mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0