Mögel

Igårkväll när jag pratade medAnneli på telefon så tittade jag upp i taket och såg en stor mörk fläck i hörnet. Vi kunde snabbt konstatera att det var mögel. Så det suger ju lite. Vaktmästaren v ar här igår och tittade, men jag vet inte vad dom ska göra för åtgärder än. Men med hjälp från Calle så kunde vi ställa diagnosen att det säkert beror på att något på utsidan inte är som det ska och att det är där fukt har kommit in. Det är ju trotts allt väldigt kallt och rått i den här lägenheten, fast jag tror dom har höjt temperaturen lite sen igår.

Annars så är jag ledig imorgon och ska eventuellt köpa  mig en gran då. jag ska iaf leta efter min kamera sladd lite mer så för den måste jag ju hitta.

Nä nu ska jag fortsätta äta frukost och sen rensa kattlådan.

Puss och kraaam

Gullig mögel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0