Det är över nuuuu

Nu är julen slut och jag ska verkligen försöka släppa den. Det tog mycket tid och energi att försöka komma i julstämning, men jag tror inte jag var ensam om att misslyckas med den biten.
Så nu ska jag bara lämna allt som är jul och låtsas att all mat jag har här hemma är vanlig Svensson mat som man alltid har hemma. Att min gran och små tomtar alltid har stått där och alltid kommer att vara där.  Det enda jag vill lägga energi på nu är shopping…

Jag behöver egentligen inte utföra själva shoppingen för att bli tillfredställd, utan det räcker att jag planerar lite vad det är jag vill köpa och sen tror jag att jag verkligen kommer att köpa allt, men i själva verkat så kommer jag ha glömt allt redan om en vecka och då blir jag inte ledsen att jag inte har handlat det. = ) Det där lär lite krångligt kanske och det skulle kanske ha varit något komma någonstans också, men …

Så det jag ska göra nu när jag ligger nyduschade i min säng med min bögigaste katt är att tänka igenom vad det är jag Behöver i klädväg. Vilka kläder kan jag ha och vilken stil vill jag ha nu när det snart är ett nytt år.

En sak har jag bestämt mig för i alla fall, och det är att jag ska färga håret imorgon och det kommer inte bli rött. Brunt kanske jag ska testa på. Hmmm Det tål också att tänka på.

Natti natti alla söta.


Nicole Richie stilen kanske vore nåt att satsa på. = )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0