Danskt julbord

Jag har precis kommit hem från att ha käkat danskt julbord med några vänner nere på Seglarn. Det var väldigt trevligt och maten smakade. Det bästa var när vi fick varsin liten glasskål med risgrynsgröt och körsbärssås som var spetsad med något gott. Jag har även jobbat idag och ska upp och jobba snart igen så jag ska bara dricka ett halft glas rödvin och sen ska jag gå och lägga mig. På jobbet ska vi försöka öka försäljningen av en klänning som är två delad och kanske inte är så fin, så därför måste alla ha på sig en sån idag och imorgon. Vi fick en var gratis och det är ju rätt skönt att veta att jag inte behöver bry mig om vad jag ska ha på mig imorgon heller.

Jag har läst ut en romantisk bok som jag lånat av Sandra för säkert 3 år sen nu, och det gjorde att jag kände mig lite extra gosig och romantisk och självklart vill jag ju leva ut mina känslor med André. Men inte får man göra det inte för nu är han hos Jonny och sen sticker jag och jobbar och är inte hemma förens klockan 18:00 imorgon och då är det inte säkert att jag känner likadant. Så typiskt.

Nä nu ska jag tvätta ansiktet, borsta tänderna och krypa ner i sängen med mina små pojkar.


En utav mina absoluta favvobilder av Luis Royo



Kommentarer
Postat av: Sandra

ojoj den bilden är ju helt underbar!! Älskar den.. ;)

Kul att mina romantiska böcker piffar upp det hos dig, om bara karln din kan vara hemma hos dig nån gång! ;) Hehe.. Puss på dig

2008-12-14 @ 03:07:16
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0