Thaimat Choklad och Angelina Jolie

Idag har det varit en väldigt lugn och skön lördag och det kommer bara att fortsätta i samma anda. André väckte mig vid 09:30 och sa att vi skulle åka till ZooGiganten om en halvtimme, så då var det bara att gå upp och käka frukost. Ute regnade det lika mycket som det gör nu, så André stack och hämtade bilen i garaget så jag slapp gå i regnet. Vilken gentleman han är ibland. När vi kom hem så fixade jag lite käk i form av pasta och pastasås med bacon i. Sen började jag att sno runt här i lägenheten och städa och pyssla, men inte blev jag klar med någonting tycker jag så jag får fortsätta imorgon. Sen kom Jenny och Alex upp en stund och snacka lite. Trevligt tycker jag när man får gäster. När vi sen skulle iväg för att köpa lite gottis och Thaimat upptäckte vi att det läcker in vatten genom framrutan på bilen, så det var en stor pöl på förarsidan, inte så kul, men vi kunde iaf ställa bilen i garaget igen. Problemet var bara det nu att vi skulle handla och ta oss hem på en cykel i ösregnet. Men det gick faktiskt ganska bra André cykla och jag satt på pakethållaren med 2 påsar i famnen. Thaimaten fick jag cykla och hämta själv då André tog ut sig totalt av cykelturen. Nu återstår bara att njuta av kvällen med Thaimat i magen, choklad i skafferiet och en rulle med sexiga Angelina Jolie, kan det blir så mycket bättre. = )

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad tradigt! Jävla massa läckage han har i bilen :(

2008-08-24 @ 10:53:29
Postat av: Monica

Ja är det har nog aldrig varit lätt att vara André. = )

2008-08-24 @ 11:00:56
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0