Succè, kanske

Lörtag idag och jag borde väl sitta och plugga teori nu, men som vanligt så gör jag inte det. Nä istället har jag fixat fram en bild på hur mitt hår blev, och jag måste säga att jag är rätt nöjd. Det är lite smått grådassigt i topparna så jag ska kanske slänga i en laddning till med färg snart, så det blir lite lyster. Annars så har jag haft lite jobbigt de senaste dagarna, jag tror det är därför jag inte har kunnat plugga så bra heller. Jag kan inte sluta leta efter en svart skinnjacka. Men nu har jag slagit till. Jag har beställt en jacka från La redoute som egentligen kostar 899:- men så hittade jag även en rabattkod på 30% så det känns lite bättre då. = ) Så förhoppningsvis kan jag släppa tankarna på jackan nu och fokusera på pluggandet. Idag ska jag för övrigt sortera tvätt och städa hela lägenheten för sen kommer Jenny hit och vi ska väl sitta och ta litta goa drinkar och kanske dra ner på stan. Igår var vi ju på bio och jag som nog var den enda som egentligen inte ville se filmen var nog den enda som var nöjd med den. André opchj Alex var besvikna över att det inte var några ailiens men det tycker jag bara är bra, för dom är så vidriga. nä nu ska jag sätta fart med mina sysslor.

so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0