Önskelista

Jag fick sån lust att göra en önskelista så det tänker jag göra nu. Ibland går man och tänker, det vill jag köpa när jag får lön, eller det ska jag spara till, men eftersom det är så mycket som snurrar i mitt lilla huvud så glömmer jag lätt allt jag vill ha. Därför är det lika bra att göra en önskelista helt enkelt, och den kommer då här.

3 skåp från IKEA, varav ett är ett vitrinskåp och de andra två är sidoskåp som kan vara bra att ha.

Ett par svarta knähöga stövlar med en lagom klack.

Ett par riktiga partyklackar.

Nya gardiner till vardagsrummet.

Taklampa till vardagsrummet.

Vibrationsbälte.

Hmm. Nu kommer jag inte på mer men jag får väl fylla på någon annan dag. Nu kom André och kröp ner i sängen så nu ska jag släcka ljusen och nanna.

För övrigt så är jag väldigt inspirerad av Olsen tvillingarna när det gäller deras stil, och skulle bra gärna vilja ha deras plånböcker och kläder.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-18 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0