Mat mamma

Jag känner mig helt flottig io ansiktet efter att ha stått i köket någon timme nu och bakat pizzor. = ) Jag hade lovar André att göra pizza idag och eftersom jag var lite sugen på det själv oxå så slängde jag ihop 4 pizzor. Det har var länge sen jag levde loppan i mitt eget kök och lagade en massa mat faktiskt. Eller egentligen inte, men det var länge sen jag blev sugen på att laga mat. Vi gjorde ju egna langos förra veckan som blev en hitt och igår blev det kassler, färskpotatis, kall sås och morot och äppel sallad. Jag ska nog baka bullar i helgen om jag fortfarande känner för det. André köpte hem så mycket röd jäst, så jag måste ju göpra något utav den.
Om det inte blir bullbak imorgon så ska vi kanske inviga vårat nya 6-manna tält. Problemet är bar det att vi har ingen att inviga det med. Vi hade täkt att jenny och Alex skulle med, men Alex var inte sugen på att kampa, så vi får se hur det blir. Jag är iaf sugen på att bege mig ner mot Falsterbo, då jag aldrig varit där. Nä nu ska jag försöka göra något fint med denna sida.


Puss och kram...


Min fina Bubb



    
Langos och pizzor... Usch vad onyttig jag känner mig nu. = )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh fanvad gott.. jag vill åxå äta hemma lagad pizza! =) Kan du inte gör en åt mig nästa gång vi ses, så lagar jag tårta till dig? :P Deal? hehe

2008-08-19 @ 21:39:07
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Det låter som en jätte bra deal tycker jag.. = )

2008-08-20 @ 16:41:59
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0