Lättad eller besviken

Nu har jag varit hos optikern som fick ta sig en tipp på mina trasiga ögon, men inte fan var det någe fel på dom. Den lösa linsen berodde nog på att jag haft för små linser på mig som klämt på hornhinnan och lämnat märken. Sen så påstod optikern att jag såg så bra som jag skulle med mina glasögon. Jaha. Det är ju bra att det inte var något fel, men jag vill ju endå se bättre än vad jag gör nu. Jag måste säga att jag är lite besviken över att det inte fanns någon åtgärd att rätta till, men men.

Jag var även och körde en sväng idag, och det gick väl bra. Jag kommer dock att köra iaf 4 ggr till innan uppkörningen den 11 september. Det betyder att jag måste punga ut med iaf 3500:- till innan körkortet är fixat. Usch, det finns så mycket annat jag vill lägga pengar på istället, så som en solsemester. Jag Planerar att åka med mina systrar och Sandra någonstans nu i höst. Igår satt jag och Anneli vid varsin dator och med telefon i handen och kollade en massa resor. Det står nog mellan Spanien, Gran Canaria eller Grekland, Kreta. Jag vill nog helst till Grekland, men Anneli har ju varit på Canariaöarna förr och tycker det känns tryggt att åka dit igen. Någon som kan tipsa om något utav resmålen?

Annars så händer det inte så mycket just nu. jag borde städa, men pallar inte just nu. Sen vill jag bara att min skinnjacka ska komma snart. Jag beställde den den 9:e och det skulle ta 10-14 dagar stod det. hmmm aja, nu får jag ta mig i kragen och hitta på något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0