Köpenhamn imorgon

Om jag inte minns fel så är det imorgon kl 17:00 jag ska vara i Köpenhamn på något hotell. Vi ska ha ett infomöte inför öppningen av Gina Tricot butikerna. Jag vet egentligen ingenting om vad som kommer att hända imorgon, men det ska bli kul iaf. Den 27:e börjar jag iaf jobba i Köpenhamn och dagen efter öppnar vi butiken och det ska bli såå kul. Jag vet verkligen ingenting om hur det kommer bli eller ens vart butiken ligger, men efter imorgon vet jag nog lite mer.
Shit. vad ska jag ha på mig. När man jobbar måste man ha på sig Gina kläder och det skulle ju vara bra om jag har något från gina på mig imorgon oxå. Hmm ja jag får fundera på det över dagen imorgon.

föresten så blev det inta att vi kunde åka ut till stugan och grilla idag, så vad gör jag. Jo jag drar fram den gammla elgrillen som vi fått av Alex. Det tog en evighet att få köttet klart men gott var det endå. Nu ska jag snart kolla på Eli Stone och dricka lite tee...

  
Dagens middag och min lummiga balkonglåda. = )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorgon.. och ja, det kan nog vara en fördel att ha Gina kläder. Iafall första dagen.. hehe det ger nog ett gott intryck! =) Godnatt

2008-08-14 @ 00:51:33
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Alex

Mohaha! Trodde ni dumpat grillen på tippen för länge sen :D Aja, den fyller sitt syfte iaf.

2008-08-24 @ 10:49:43
Postat av: Monica

Nä den tjänar fortfarande sitt syfte, även om det tar lite tid. Får se om han får finnas kvar till nästa sommar.

2008-08-24 @ 11:01:59
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0