I did it = )

Idag är det en väldigt bra dag då jag grejade uppskrivningen. wee och hurra för mig. = ) Jag var rätt säker på att jag inte hade pluggat tillräckligt men jag hade väl tur. För idag är det en 13:e, jag fick sitta vid dator nummer 13 och 13 är ett utav mina lyckonummer. = ) Hur som helst så fick jag 61 av 65 poäng vilket jag tycker är jävligt bra. Hade jag bara fått 4 poäng till så hade jag fått en valfri tårta av trafikskolan.. Bröllopstårta lätt. Så när jag var klar med skrivningen i Helsingborg vid 9.30 så hade jag inte så mycket mer att göra än att åka hem och diska. jag har även lagt några kotletter i marinad, oljat och kryddat potatis, morötter och champinjoner som jag tänkte gilla sen. Det har varit hyfsat fin väder med sol hela dagen, men nu vet jag inte om det är på väg att bli sämre. Hoppas André kommer hem snart så vi kan åka ut och grilla illa kvickt. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Jag fick hem min Glamour tidning idag och fick mig en trevlig lässtund i solen på balkongen. Dessutom så har jag tvättat allt jag har av läder typ. Jag kan ha fel, men jag tycker att allt luktar kattkiss. Min jacka, min väska och min plånbok, allt åkte in i duschen och fick sig en tvätt. Jag chansade lite angående att tvätta jackan, då det stod att man absolut inte fick tvätta den. Men va fan tänkte jag, jag har ju beställt en ny. = )

Lita favvo saker just nu som jag vill dela med mig med.

Favvo artist: Katy Perry
Favvo plagg: Min nya poloklänning
Favvo sysselsättning: Kolla charterresor
Favvo dryck: kaffe med kanel












Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Grattis.. snart så har du det där jäkla körkortet, det är jag helt säker på! Åh så du fick också glmaour tidningen hem i brevlådan.. hehe jag med! Tycker att den är helt okej faktiskt.. hoppas att grillningen gick bra! Nu ska jag snora vidare.. puss puss

2008-08-13 @ 17:45:35
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0