Hemma igen

Då var man hemma igen efter semestern i Flen, och vilken semester jag har haft. Det har varit den bästa veckan i mitt liv skulle jag tro. Inte en sekund hade jag tråkigt, även om allt kanske inte flöt på så smidigt som det skulle. Imorgon börjar jag iaf jobba och om 10 dagar har jag uppskrivning, så det är en fullspäckad vecka jag har framför mig. Jag ska strax gå och lägga mig men ska försöka avhandla lite om vad som hände under veckan imorgon tänkte jag. Jag ska även lägga upp bilder från de roligaste aktiviteterna.

Men nu ska jag ta min skvallertidning och lägga mig i sängen. Vi hörs nästa gång och tack alla som gjorde min vecka så underbar. = )




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för dom här roliga dagarna vi fick tillsammans.. dom var helt perfekta! =) Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.. Puss puss

2008-08-03 @ 23:22:41
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0