God afton

Det blev lite gjort idag, även om jag ignorerade vissa saker på min ”att göra lista” så som att gå till gymmet. Men jag har iaf städat och storhandlat idag. Kvittot slutade på 2400:- vilket var bra för att vara två personer och dessutom köpte vi flera kilo oxfärs. Jag hade planerat att jag skulle laga en massa god och nyttig mat denna vecka, men idag blev det inte någon middag lagad. Sen ringde Caroline från Gina och sa att vi skulle till en restaurang i Köpenhamn imorgon vid 19:00, så då blir det inte att jag lagar någon mat då heller. Men André fixar nog det själv.

Jag tänkte även slänga upp lite bilder från Flinckmans café som jag var på förra helgen. Det underbara bordet som jag fann är som gjort för Sandra. = )






Vem vill inte ha det här snygga soffbordet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

oh my god.. vilket bord! haha, var det inte till salu? men vilket coolt café, dit måste du ta mig!! =) Måste nog säga att det finns verkligen coola cafér nere i skåne land.. =) Puss

2008-08-26 @ 19:11:38
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0