En snabbis

Ja då tar vi en snabbis om vad som händer. Just nu håller jag på att färga håret. Nu ska det superblonda bytas ut mot en mer orange färg. Ja det låter rätt hemskt och det kanske det blir oxå. Men det kan oxå bli fucking  fabulous, vilket jag hoppas på, annars är det bara att färga om. Ikväll ska vi hem på middag hos Alex och Jenny står för maten. Sen blir det bio igen. Det känns som att jag går på bio var och varannan dag nu för tiden. I Tisdags såg jag Mamma Mia med svärmor och hälften utav Landskronas 50 +. jag har aldrig sett kö utanför biografen hör i stan men nu var det så. Filmen var si så där för övrigt. Jag satt mest och tänkte på hur snygg dottern var och hur hon kunde ha så stora bröst när hon var så petit.. aja ikväll blir det iaf The X Files, som jag egentligen inte vill se, men jag var nog inte riktigt vaken när jag gick med på att se den..

För övrigt så är jag på jakt efter en svart skinjacka nu. Katterna har nog kissat på min bruna så jag har en väldigt bra anledning till att köpa en ny nu. jag letar även efter ett bar höststövlar som jag kan ha till snygga jeans och söta kjolar i höst.

Nä nu är det dax att skölja ur håret och se om färgen blev en succè eller fiasko...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0